poniedziałek, 28 lipca 2014

It's a Girl! / To dziewczynka!

Dear readers and Craft & You Design fans!

I hope you all enjoy the summer.
It’s Olga Kovalchuk on this hot summer day
 and I want to share with you my new baby card.
Do you like to make baby projects? 
I love to create something sweet and cute :)
If you are looking for inspiration, 
I think that the Hello Baby collection is both inspiring and very cute.
For my baby card I used Hello Baby 3
 and I just completed the whole composition with flowers, dew drops and one of my lovely crochet leaves.

 ***

Drodzy Czytelnicy oraz Fani Craft & You Design!

Mam nadzieję, że wszyscy miło spędzacie lato.
A w ten upalny letni dzień wita Was Olga Kowalczuk, 
chcąc podzielić się z Wami swą nową karteczką o tematyce dziecięcej.
Lubicie robić takie karteczki? 
Ja uwielbiam tworzyć coś tak słodkiego i milusiego.
Jeśli szukacie inspiracji do takowych projektów, 
to myślę, że zestaw Hello Baby Wam jej dostarczy: jest śliczny i inspirujący.
Do zrobienia mojej karteczki wykorzystałam papier Hello Baby 3, 
a całość kompozycji uzupełniłam kwiatami, kropelkami rosy i jednym z moich ukochanych szydełkowych listków.



I used:
Hello Baby 3



4 komentarze:

  1. So sweet!!!! Beautiful!!!!!!!
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. нежная детская прелесть))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Спасибо огромное! :) Рада, что открыточка понравилась :)

      Usuń