środa, 27 sierpnia 2014

Two christmas cards/ Dwie świąteczne kartki

Witajcie.
Kiedy dostałam pachnącą świeżością kolekcję Christmas Story  po prostu nie mogłam się jej oprzeć. Ma wspaniały klimat, ciepły i nieco tajemniczy, idealny do prac na Boże Narodzenie. Papiery są tak piękne, że właściwie nie potrzebują już żadnych dodatków, ale znacie mnie, niestety nie potrafię robić prac C&S. Dziś pokażę Wam dwie kartki, które zrobiłam właśnie z papierów z tej kolekcji. Pierwsza to kartka pudełkowa, druga to kartka schodkowa, obie bardzo przestrzenne, z mnóstwem poinsecji i ostrokrzewów. To moje ulubione świąteczne klimaty.
*** 
Hello.

I just love the new Christmas Story collection. This collection is very charming, cozy and mysterious. Perfect for Christmas projects. Papers are so beautiful, that we could make Clean&Simple cards, but it is not my style, so today I have for you two more complicated cards. I used lots of embellishments: die cuts, poinsettias, holy and berries




Użyłam/ I used:
Christmas Story 04 (obie strony/both sides)Christmas Story 06Christmas Story 6x6



3 komentarze: