sobota, 21 lutego 2015

For a little new born princess/ Dla małej nowonarodzonej księżniczki

Hello dear friends!
Today I'm happy to present to you my new work
for a little new born princess.
This time I received an order for a gentle sweet card.
In my work I used: My Wedding paper collection,
some ribbons, flowers, a pendant, die cuts.
Have a great day full of inspiration!
Hugs,
Natalja.
***
Witajcie,
Dziś z radością przedstawiam Wam moją nową pracę
dla maleńkiej księżniczki.
Poproszono mnie o zrobienie delikatnej słodkiej karteczki.
W pracy wykorzystałam kolekcję papieru My Wedding,
wstążki, kwiaty, wisiorek i wycinanki
Życzę Wam wspaniałego dnia pełnego inspiracji!
Uściski,
Natalja




I used/ Użyłam:
My Wedding Collection


 

2 komentarze:

  1. To jedna z najpiękniejszych kartek, jakie ostatnio widziałam! Tyle w niej lekkości i delikatności!
    Cudowna!

    OdpowiedzUsuń