poniedziałek, 16 marca 2015

Wielkanocna zawieszka na ścianę/An Easter Wall-hanger

 Hi,
Tthis time I made a heart-shaped Easter wall-hanger.
I put a picture of my doggy into a shadow box so it gives
a cool demension to the hanger.
The base, i.e. the heart shape was made of cardboard.
I added lots of lace, ribbon and roses.
The dies I used are CW001, CW002, CW006 and CW008.
I used cracklepaint on the eggs and glimmermist on the words.
The papers I used are from the Easter Greetings collection
and the butterflies are from Spring Garden.
I hope it gives you a idea what to do with
these beatiful collections
and the new dies.
Happy Scraptime and Springtime,
Lean de Ruiter
***
Witajcie,
Tym razem zrobiłam wielkanocną zawieszkę w kształcie serca.
Zdjęcie mojego pieska umieściłam w shadow-boxie,
dodając zawieszce przestrzennośc.
Podstawę, czyli serce, wykonałam z tektury.
Dodałam mnóstwo koronki, wstążek i różyczek.
Wykorzystałam wykrojniki CW001, CW002, CW006 oraz CW008.
Pisanki pokryłam farbą pękającą,
a napis - mieniącą się mgiełką.
Papiery pochodzą z kolekcji Easter Greetings,
natomiast motylki wycięłam z papierów Spring Garden.
Mam nadzieję, że mój projekt podsunie Wam pomysł
na wykorzystanie tych pięknych papierów i nowych wykrojników.
Miłego skrapowania i radosnej wiosny,
Lean de Ruiter
 


 
I used/ Użyłam:
 
Easter Greetings
Spring Garden  
CW001
CW002
CW006
CW008
 



 

1 komentarz: