poniedziałek, 27 kwietnia 2015

A wedding card/ Kartka ślubna

Good Day dear friends!
Today I'm happy to present to you
my new wedding card.
To make this card I used:
My Wedding paper collection, some flowers,
acrylic paint, a stamp, embossing powder.
Wishing you a greatest day full of inspiration!
Hugs,
Natalja
***

Witajcie!
Dziś miło mi zaprezentować Wam
moją nową kartkę ślubną.
By ją wykonać wykorzystałam
papier z kolekcji My Wedding, kwiaty,
 farbę akrylową, stempel, puder do embosingu.
Życząc Wam fantastycznego
dnia pełnego inspiracji,
Łączę uściski
Natalja




I used/ Użyłam:
My wedding collection

1 komentarz:

  1. wow, jestem pod wrażeniem wykonania!!!
    bardzo, bardzo mi się podoba!!!
    zapraszam do siebie na candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2015/04/slubne-candy.html
    pozdrawiam Cie serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń