środa, 15 lipca 2015

Cards-handbags/ Kartki-torebki

Witajcie!
Składane kartki-torebki zrobiłam na zakończenie roku
dla przedszkolanek mojego syna.
Użyłam tego kursu, zmodyfikowałam tylko zamknięcie.
Każda torebka jest złożona z jednego arkusza papieru
- jedna z Tea Time 05, druga z Tea Time 01.
Zamknięcie zrobiłam z papieru wizytówkowego,
który ozdobiłam Tea Time 01 i kompozycją kwiatową.
 Dzięki temu, że papier jest dwustronny,
wykonanie torebek jest bardzo proste,
bo nie wymaga dodatkowego oklejania.
***
Hello!
I made these folding cards-handbags
for my son's teachers from the kindergarten. I used this tutorial:  http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/explodinghandbag/
Each bag is made from one sheet of paper
- Tea Time 05 and Tea Time 01.
The paper is double sided, so the handbags are very easy to make.



























I used/ Użyłam:


Tea Time collection






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz