niedziela, 6 września 2015

Album

Hi, it's my turn to show you my work for Craft&You Design. 
I have used the Wedding Garden papers.
The covers are from chipboard, the binding is easy,
I used bookrings.
 And put lots of ribbons and lace around them!
On both covers you see half a handmade doily... not by me...
Distressed all the pages, did some stamp work.
Lots of lace.
No roses on the inside this time -- you get problems with closing.
Wishing you a lovely day, byebye,
Lean de Ruiter
***
Cześć!
Dzisiaj kolej na moją pracę dla Craft&You Design.
Wykorzystałam papiery Wedding Garden.
Okładki są z tekturki, do spięcia użyłam kółek
z mnóstwem wstążek i koronek!
Na obu okładkach jest połówka ręcznie robionej
(nie przeze mnie) serwetki.
Strony postarzyłam i postemplowałam tu i ówdzie.
Dodałam mnóstwo koronki, ale tym razem wewnątrz nie ma różyczek -
robi się problem z zamykaniem.
Życzę Wam cudownego dnia, pa, pa!
Lean de Ruiter











I used/ Użyłam:
Wedding Garden collection


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz