czwartek, 31 grudnia 2015

LO

Hello everyone,
It's my turn to show you my lay-out "Merry Christmas".
I used the Silent Night papers and the die Holly Leaves.
I made layers with paper doilies
and did some fussy cut on the Sillent Night papers,
then put some foam tape behind to give it a 3D look.
The die-cuts are from chipboard;
 I used glimmermist on them and some glitter on the edges.
I wish you all a Merry Christmas and a wonderful 2016.
Byebye,
Lean de Ruiter
****** 
Witajcie!
Oto i moja kolej by pokazać Wam LO "Wesołych Świąt".
Wykorzystałam papiery Silent Night
i wykrojnik z listkami ostrokrzewu.
warstwy wykonałam z papierowych serwetek,
powycinalam troszkę papiery Silent Nignt,
 a potem podkleiłam pianką by nadać przestrzenny wygląd.
Wycinanki są z tektury;
spryskałam je mieniącą się mgiełką,
a brzegi oprószyłam brokatem.
Życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt i wspaniałego 2016 roku.
Pa, pa,
Lean de Ruiter





I used/Użyłam:
Silent Night collection




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz