poniedziałek, 10 października 2016

A baby card/Karteczka dla dziecka

Hello! 
I made a baby card for you today 
and I wanted to blend both soft and hard materials. 
I used the wonderful paper collections 
"Beautiful Day" and "New Baby Born". 
Lovely soft colors! Then I added some matching flowers 
and played around with some metals. 
I'm really pleased with the finished result. 
Hope you like it too.
Hugs!
Rose-Marie
***
Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was kartkę dzieciecą,
w której  chciałam wymieszać materiały miękkie i twarde.
Użyłam wspaniałych papierów z kolekcji
"Beautiful Day" i "New Baby Born".
Piękne pastelowe kolory! 
Dodałam kilka pasujących kwiatów
i pobawiłam się niektórymi elementami metalowymi.
Jestem bardzo zadowolony z końcowego rezultatu.
Mam nadzieje, że wy tez:)
Uściski!
Rose-Marie






I used/Użyłam:
New Baby Born collection
Beautiful Day collection



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz